A 40. GTM Brémában: Az Europa-Park a DZT prémium partnere

A 40. GTM Brémában: Az Europa-Park a DZT prémium partnere

A 40. GTM Brémában: Az Europa-Park a DZT prémium partnere

 

 

Budapest, 2014. április 17. – A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a 40. GTM vásárt 2014. május 11–13. között rendezi meg partnereivel, a Gesellschaft für Marketing und Service mbH-val, és az Erlebnis Bremerhaven - Gesellschaft für Marketing, Touristik und Veranstaltungen mbH-val közösen. A DZT stratégiai partnerei a Deutsche Lufthansa AG és a Deutsche Bahn AG. Az Europa-Park, Németország legnagyobb szabadidőparkja először támogatja prémium szponzorként a rendezvényt, és ezáltal a DZT átfogó értékesítési tevékenységének keretén belül előnyös együttműködésekre tesz szert. Ennek érdekében a DZT bevezetett egy prémium szponzorcsomagot, amely már elérhető minden gazdasági partnere számára. 

A német beutaztatás legnagyobb rendezvényének három napja alatt a nemzetközi utazási szakma több mint 600 képviselője – köztük több mint 100 top újságíró a világ minden tájáról – találkozik egymással. A résztvevőket a DZT előre választja ki 45 nemzetből az eredményesség és a minőség kritériumai alapján – mint például a foglalási eredmények, utazási szegmensek és azok németországi kínálata. 

„Nagyon örülünk, hogy Bérma és Bremerhaven immár másodszor ad otthont ennek a minőségi vásárnak. A GTM az úticél Németország legfontosabb rendezvénye, illetve Németország nemzetközi értékesítésének a legjelentősebb B2B-platformja” – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

„A vendéglátó város számára a GTM ideális fórum, hogy bemutassuk a nemzetközi vásárlóknak és key accountoknak a régió turisztikai kínálatának sokszínűségét” – teszi hozzá Peter Siemering, a brémai turisztikai központ ügyvezetője.

„A DZT-vel való együttműködésnek köszönhetően a GTM-en Brémában és Bremerhavenben lehetőségünk nyílik arra, hogy még részletesebben mutathassuk be kínálatunkat a nemzetközi szakmának. Ezen felül pedig mindig fontos kapcsolatokkal gazdagodunk, és számos kollégával is találkozhatunk” – mondja Roland Mack, az Europa-Park GmbH & Co Mack KG ügyvezetője.

Fotó: Ep Panorama Presse / DZT

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen:

 


Nagyobb térképre váltás

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az Aktivpihenes & Aktiveurlaubszeit webmagazinok támogatják a turisztikai vállalkozásokat sajtóközlemények, hotel-és régióinformációk széleskörű terjesztésével német és magyar nyelven. Minden fontos média, online sajtóportálok és szociális média hírek hozzáférése által a sajtóközlemények és cikkek a legrövidebb időn belül eljutnak a célcsoportokhoz.

A szakértelem és a tapasztalat a partnerek javát szolgálja. A sajtóközleményeket és a tudósításokat helyi mentalitás szerint magyar és német újságírók állítják össze, akiknek a specialitása a turizmus.

2017-12-28« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk