A DZT az ötödik Közép-európai workshopot rendezi meg Lipcsében

A DZT az ötödik Közép-európai workshopot rendezi meg Lipcsében

A DZT az ötödik Közép-európai workshopot rendezi meg Lipcsében

 

Budapest, 2015. október 8. – A Német Turisztikai Hivatal (DZT) ötödik alkalommal hívta meg az utazási szakmát Közép-európai workshopjára (Zentraleuropa-Workshop, ZEW).  Az idei rendezvény 2015. október 11–12. között Lipcsében kerül megrendezésre. Az ötödik ZEW-n több mint 100 nemzetközi vásárló és újságíró vesz részt 14 növekvő piacról.

Az úticél Németország értékesítési rendezvényének középpontjában az átfogó felújítási és átépítési munkák után nemrégiben újra megnyitott kongresszusi teremben megrendezett workshop áll a lipcsei állatkert mellett. Németország 40 turisztikai vállalkozása mutatja be itt aktuális termékeit és szolgáltatásait. A vásárlók és a sajtó képviselői tapasztalatot cserélhetnek a kiállítókkal a trendekről, a keresletről a küldőpiacokon és a németországi turisztikai kínálatról, illetve új üzleti kapcsolatokat hozhatnak létre és ápolhatják meglévő kapcsolataikat.

Az 5. ZEW résztvevői a következő európai országokból érkeznek: Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Magyarország, Szlovákia, Bulgária, Szlovénia, Horvátország, Ukrajna, Oroszország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina és Montenegró.

„A Közép-európai workshop középpontjában a nagy lehetőségeket rejtő dél-európai és közép-európai piacok állnak. Ez a potenciál sokat jelent a németországi beutazás számára – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Csupán a Szövetségi Statisztikai Hivatal által feldolgozott országok 2015. január és július között kereken 6,8 millió vendégéjszakát generáltak. Ausztria (2,1 millió vendégéjszaka) és Lengyelország (1,4 millió vendégéjszaka) bebetonozott hellyel rendelkezik a németországi beutazás 10 legfontosabb piacának listáján. Csehország (plusz 7,8 százalék), Románia (plusz 11,7 százalék), Szlovákia (plusz 9,5 százalék), Szlovénia (plusz 10,6 százalék) és Horvátország (plusz 49,8 százalék) mind átlagon felül teljesít.

A ZEW egy kiemelkedő platform arra, hogy összehozzuk a növekvő piacokat és a jövő témáit annak érdekben, hogy ezeken a lehetőségekben gazdag piacokon tovább növeljük a németországba látogatók számát. Emellett pedig szeretnénk erősíteni a vidéki területek turizmusát” – teszi hozzá Petra Hedorfer.

Volker Bremer, a Leipzig Tourismus und Marketing GmbH ügyvezetője így nyilatkozik: „Szászország és különösen Lipcse számára is folyamatosan nő a kelet-európai küldőpiacok jelentősége. A Kelet-európai workshop vendéglátóiként szeretnénk az utazási szakma döntéshozóit meggyőzni a régiónk szépségéről és érdekességéről.”

A résztvevők három szakmai pre-convention túrán gyűjthetnek élményeket és információkat a vendéglátó város és a környező régiók turisztikai látványosságairól. A turisztikai kínálat középpontjában a DZT tematikus kampány „Lenyűgöző természeti üdülés Németországban” és a művészeti, illetve kulturális városok állnak.

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: 

Fotó: DZT/Andreas Schmidt


2017-12-28« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk