DZT: a GTM óriási sikere Brémában és Bremerhavenben

DZT: a GTM óriási sikere Brémában és Bremerhavenben

DZT: a GTM óriási sikere Brémában és Bremerhavenben

 

Budapest, 2014. május 22. – Pozitív eredmény: a Német Turisztikai Hivatal (DZT) által megrendezett 40. GTM Germany Travel Mart™ Brémában és Bremerhavenben kiemelkedő számokkal és nagyon elégedett résztvevőkkel zárult. Az úticél Németország legfontosabb B2B-platformján 340 német kiállító, illetve 601 nemzetközi kiemelt vásárló és újságíró vett részt 43 országból.

Professzionális szervezés és a vendéglátó városok tökéletes prezentációja

Az idei GTM vendéglátói a Bremer Touristik-Zentrale, Gesellschaft für Marketing und Service mbH és az Erlebnis Bremerhaven – Gesellschaft für Marketing, Touristik und Veranstaltungen mbH társaságok voltak. A Messe Bremen értékesítési rendezvényének központi elemeként megrendezett kétnapos workshop minden résztvevő számára nagy eredmény volt. A résztvevők külön dicsérettel illették a beutaztató-workshop professzionális szervezését a DZT által, illetve a vendéglátó városok prezentációját – különösen a két esti rendezvény lebonyolítását, a „Die Glocke” koncertházban és a Havenwelten Bremerhavenben –, amelyek tökéletes hátteret nyújtottak a kötetlen kapcsolatépítéshez. Ezen felül a GTM pozitív visszhangjának fontos kritériuma volt a nemzetközi vásárlók minőségének magas színvonala is.

Elégedett GTM-kiállítók és növekvő számok az üzletkötéseknél

A DZT a rendezvény utáni villámfelmérésének eredménye alapján a résztvevők 96 százaléka elégedett vagy nagyon elégedett volt a 2014-es GTM vásárral. A kiállítók szintén 96 százaléka azt nyilatkozta, hogy 2015-ben is szeretne részt venni a GTM-en Erfurtban és Weimarban, 83 százalékuk számára már most teljesen biztos a jövő évi részvétel.

Emellett a DZT továbbra is növekvő érdeklődést tapasztalt a tárgyalási időpontok terén: a német kiállítók és a nemzetközi vásárlók a 40. GTM kezdete előtt már majd 13 ezer megbeszélésre egyeztettek időpontot az online networking eszköz segítségével — ez kereken ezerrel több, mint a tavalyi évben. Ezen felül ez az eszköz a résztvevők számára lehetőséget nyújtott arra, hogy már a rendezvény előtt felvegyék egymással a kapcsolatot.

A közösségi médiaplatformok fontos kommunikációs eszközök 

Annak érdekében, hogy a rendezvény a lehető legszélesebb körben elérhető legyen, a DZT ebben az évben ismét élő riportot közvetített a Twitteren (hashtag #gtm14) és a Storifyon. A rendezvény előtt, alatt és után összesen kereken 700 tweetet tettek közzé a #gtm14 hashtag alatt. A tweetek elérése: egy millió megjelenítés és több mint 120 ezer felhasználó. Ezen felül több mint 1500-szor hívták le a riportokat a  oldalon.

A 41. GTM jövőre Türingiában, április 26–28. között kerül megrendezésre Erfurtban és Weimarban. A GTM 2015 a Thüringer Tourismus GmH, Erfurt és Weimar városok, illetve a Messe Erfurt GmbH együttműködésében fog megvalósulni.

Fotó: DZT

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: 


Nagyobb térképre váltás

2017-12-28« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk