Nyári kampány a "25 éve omlott le a fal" témához

Nyári kampány a "25 éve omlott le a fal" témához

Nyári kampány a "25 éve omlott le a fal" témához

 

 

Budapest, 2014. július 24. – „Az én németországi nyaralásom – 25 évvel a fal után” mottóval a Német Turisztikai Hivatal (DZT) mostantól új kampányt indít a különböző közösségi médiacsatornákon. Az akció központját egyrészt a kanadai videoblogger Mike Corey és holland kollégája Caspar Diederik a témához külön elkészített bloggervideói képezik, illetve nemzetközi fotóverseny indul az Instagramon.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke a kampány indulása okán ismét felhívta a figyelmet a mozgókép növekvő jelentőségére: „A videók és az ezekhez kapcsolódó videomarketing a DZT online marketingstratégiájának központi elemét képezi. Az Accenture felmérése szerint 2013-ban világszerte az online-felhasználók 90 százaléka nézett videókat az interneten, 25 százalékuk naponta hív le videotartalmakat, 22 százalékuk pedig legalább heti háromszor. Ezzel kapcsolatban a táblagépek használata egyre nagyobb teret hódít, 2013-ban már 33 százalék volt. Vidoprojektjeinkkel így kiszolgáljuk ezt a megnövekedett keresletet, ezen felül pedig kielégítjük a felhasználók növekvő igényét az érzéseket ébresztő képek és a storytelling iránt.”

 

Témaspecifikus videoprojekt

A témaspecifikus videoprojekt keretén belül Mike Corey és Caspar Diederik ebben az évben 12 kiválasztott németországi helyszínen egy-egy háromperces filmet forgat. A drezdai Frauenkirche, a dessaui és weimari Bauhaus-helyszínek, az esseni Vámegylet-bánya és a Szász-Anhaltban található nebrai korong első produkciós munkái már lezárultak. A turisztikai látnivalókat a rövidfilmek az elmúlt 25 évben bekövetkezett változások oldaláról mutatják be: a videókat a DZT YouTube-csatornáján lehet megtekinteni 

 

Nemzetközi fotópályázat az Instagramon

Az Instagramon található nemzetközi fotóverseny keretében  a DZT augusztus közepéig keresi a legjobb képeket „Az én németországi nyaralásom – 25 évvel a fal után” témában. A Németországban utazók a #germany25reunified hashtaggel tölthetik fel a képeiket. A DZT első díjként egy berlini utazást sorsol ki repülőjeggyel és két éjszaka szállással a Lindner Hotel Am Ku´dammban. További szállással összekötött díjakat ad az Europa-park Rustban, a Ringhotelek, illetve a Deutsches Jugendherbergswerk (ifjusági szállók szövetsége). A DZT a legjobb fotókat a kreativitás és a téma fontossága szerint értékeli.

A jelenleg futó akciókat, illetve a  linken található tematikus oldalt egy külön Facebook-reklámkampány is támogatja.

 

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen

Fotó: DZT Mike Corey, Caspar Diederik,

2017-12-28« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk