„A vendégek nem vágynak luxusra, de a kényelem, a tisztaság, és a szállásadók vendégszeretete nagyon fontos.”

„A vendégek nem vágynak luxusra, de a kényelem, a tisztaság, és a szállásadók vendégszeretete nagyon fontos.”

„A vendégek nem vágynak luxusra, de a kényelem, a tisztaság, és a szállásadók vendégszeretete nagyon fontos.”

 

Szerző: Kovács Judit

Fotó: aktivpihenes.hu / Okolicsányi Zoltán

 

A Gyenesdiási Turisztikai Egyesület év elején kutatást végzett a partnerség jegyében az egyesület munkájáról, a nyugat-balatoni üdülőfalu turizmusáról.

A felmérés során nem csak a tagság, de a náluk lecsapódó vendégvélemények is összegzésre kerültek. A címben is szereplő üzenet egyike a legsokatmondóbbaknak.

A felmérés célja, hogy partnereik véleményét, elvárásait ismerjék, hogy annak megfelelően alakíthassák munkájukat, szolgáltatáskínálatukat.

A több mint 100 fős tagságból 58-an vettek részt a kutatásban (42 szállásadó,16 szolgáltató). A válaszadók 69%-a több mint 16 éve foglalkozik turizmussal, de akadnak többen is, akik csak pár éve „csöppentek bele” a szakmába. Válaszaik szintén nagyon fontosak, hiszen tőlük friss szemléletű gondolatokhoz jutott az egyesület.

 

Graf motiváció

 

A személyes beszélgetések során fény derült az együttműködés erősségeire, gyengeségeire, ami lehetőséget biztosít arra, hogy a változtatásra szoruló dolgokat újragondolják, illetve a jól működő folyamatokat erősítsék. A visszajelzésekből kiderült, mennyire fontos a személyes kapcsolattartás, hiszen amellett, hogy a megkereséssel az egyesület napi munkájának jelentősége megerősítésre került, a tagok számára nyilvánvalóvá vált, hogy fontosak az egyesület számára.

 

Graf szolgáltatások

 

A helyi TDM szervezet tagjai pozitívan értékelik Gyenesdiás turizmusának fejlődést, mindemellett vannak még fejlesztendő vagy éppen tovább fejlesztendő területek.

Az egyesület munkájával elégedett a tagság. Tudják, hogy a turisztikai egyesület jelentősége és erőssége a partnerségben, az érdekképviseletben, a folyamatos információadásban, tájékoztatásban és segítségnyújtásban, a települési marketing feladatok ellátásában, a helyi turisztikai kiadványok biztosításában rejlik.

Megfogalmazódott az is, hogy az egyesület igazán sikeres működéséhez minden tagnak, szolgáltatónak is hozzá kell tenni a „magáét”.

Az idei év tennivalóit partnereik elvárásainak megfelelően, a felmérés eredményét, építő gondolataikat figyelembe véve alakítják, így a felmerült igényeknek megfelelően:

  • a tavaszra tervezett belső tanulmány túra - a garantált programhelyszíneink jobb megismerésére, a tapasztalatok felfrissítésére -, mely a kialakult járványügyi helyzet miatt elhalasztásra került, ősszel, vagy jövő tavasszal kerül megrendezésre;
  • több kötetlen baráti találkozót terveznek a kapcsolatok erősítése érdekében;
  • aktívabb kommunikáció az egyesület erősségeiről, értékeiről a még nem tag szolgáltatók bevonzása érdekében,

hogy néhányat említsünk a konkrét tervek közül.

www.gyenesdias.info.hu

 

2020-04-07« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk