Vedd a hazait!

Vedd a hazait!

Vedd a hazait!

 Fotó:#veddahazait

 

Szerző: Elek Lenke

 

Már több mint ötven gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlását, hazai szolgáltatások igénybevételét ösztönző mozgalmához. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most maszkos plakátkampányba kezd, 20 cég részvételével.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat, amelyhez bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat.

Az eltelt egy hónap alatt több mint ötven vállalkozó kezdte el használni és népszerűsíteni az akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó, valamint áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést, Facebook profilképe keretének beállításával – derült ki a Kft. online sajtótájékoztatóján.

Számos olyan cég is csatlakozott már a kezdeményezéshez, akik eddig nem használták a Magyar Termék védjegyet, ezért bízom benne, hogy az akció széles körű és tartós összefogássá válhat, ezzel is segítve a járvány okozta nehézségek leküzdését – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A legforgalmasabb fővárosi megállókban, maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylightokon olyan közismert hazai márkák szerepelnek, mint például a Törley, amelynek pezsgői 1882 óta folyamatosan jelen vannak a magyar emberek életében.

- Ebben a válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lehetőséget adjanak a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, megélhetésük fenntartására - emelte ki a sajtótájékoztatón Lőrik Tamás márkamenedzser.

Bodrogai Ferenc, - a magyar higiéniai piac meghatározó szereplőjeként professzionális termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló Assist-Trend Kft. tulajdonosa - arra hívta fel a figyelmet, hogy a magyar szállodák, vendéglátóhelyek, rendezvényszervezők különösen megszenvedték a járványt, ezért nagyon fontosnak tartja, hogy a turisztikai szektor cégei higiéniai szempontból készen álljanak a vendégek fogadására a korlátozások feloldásáig és azt követően is.

A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat, aki egyetért annak céljaival. Arra odafigyelnek, hogy termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a szlogent és emblémát, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a magyar áruk piacra jutását.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet.

 

2020-05-20« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk