Magyar tervezők sikere a Milan Fashion Weeken

Magyar tervezők sikere a Milan Fashion Weeken

Magyar tervezők sikere a Milan Fashion Weeken

 

Fotó: www.hfda.hu

 

A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös mentorprogramjának köszönhetően nyolc magyar márka egyedülálló lehetőséget kapott Milánóban: a divattervezők Spazio Cavallerizze impozáns épületében állíthatták ki 2019/20-as őszi-téli kollekciójukat február 20-24 napokban.

 

Fotó: Adam Horvath

 

A kiválasztott magyar márkák – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsanyi és a Zsigmond Dora menswear – ruháira több százan voltak kíváncsiak a kiállításon és a divatbemutatón.

 

  

 Fotó: Andrea Adriani/Imaxtree.com

 

A tervezők Giulio Martinello, a Vogue Italia stylistjának segítségével válogatták össze azokat a darabokat, melyek egy kollektív divatbemutató keretében engedtek bepillantást a magyar divat világába. A nemzetközi szinten is elismert divatszakember olyan hírességekkel dolgozott korábban együtt, mint Beyonce, Milla Jovovich vagy Amber Heard.  Az első sorokban nemzetközi üzletek beszerzői, szakmabeliek és influencerek ültek, többek között Erica de Matteis, Miss Universe Italy, aki az egyik magyar tervező ruhájában jelent meg. A bemutató után a tervezők több külföldi showroom vezetőjével is kapcsolatba léptek, és elindulhattak az egyeztetések a jövőbeli együttműködésekről.

 

  

Fotó: Andrea Adriani/Imaxtree.com

 

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan érdeklődtek a magyar divatbemutató iránt a Milan Fashion Week alatt. A nyitóünnepségen olyan szakemberek vettek részt, mint például Riccardo Grassi, aki több mint harminc éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az új márkák felkutatásában. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, ennek a sikeres rendezvénynek köszönhetően Magyarország felkerült a nemzetközi divattérképre.” – említette Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője a sikeres rendezvényről.

 

Fotó: Andrea Adriani/Imaxtree.com

 

……………………………………………………………

 

A Magyar Divat & Design Ügynökség, a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként alakult meg 2018-ban, két kiemelt részleggel: divatipar és designipar. Az ügynökség célja a globálisan elismert design- és divatiparon keresztül erősíteni az országimázst, olyan munkahelyeket teremtve, melyek mögött fenntartható iparági vertikum áll. Emellett legfontosabb feladatai közé tartozik az export növelése, a hazai gyártói háttér erősítése és fejlesztése, a tradícióval rendelkező kreatív és szakmai tudás fejlesztése. Kiemelt célja a design- és divatiparágban tevékenykedő hazai és nemzetközi szereplők közötti hatékony szakmai koordináció megvalósítása, mely elengedhetetlen a hosszú távú sikerhez.

Írta: Barna Judit

2019-03-17« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk