REDy - Villány legújabb bormárkája

REDy - Villány legújabb bormárkája

REDy - Villány legújabb bormárkája

 

REDy - Villány legújabb bormárkája

 

            A piaci trendekhez igazodva a villányi termelők összefogtak, és elhatározták, hogy megalkotnak egy olyan bort, amely a borvidék könnyed, mosolygós arcát mutatja meg a borkedvelőknek.

            Ez lett a REDy, a Villányi borvidék legújabb, Y generációs közösségi bisztróbora, amely könnyed, vidám, fiatalos, kedves, pimasz, vagány és izgalmas. Pont olyan, mint készítői, a fiatal és az örökifjú villányi borászok. A villányiak szeretnek és tudnak bulizni, ezért alkották meg ezt a tökéletes bulibort.

            Kezdetben tíz pincészet állítja elő; azonos márkanévvel, és játékos közös címkével kerül forgalomba. Míg a másik borvidéki márka, a Villányi Franc a borban elmélyülést kereső fogyasztókat célozza meg, ez a bor a laza beszélgetések társa.

            A REDy termelő pincészetek: Bock, Csányi, Gere Tamás és Zsolt, Maczkó, Mokos családi pincészet, az Ősi, a Polgár, a Szemes, Tiffán Ede és Zsolt, valamint a Vylyan Szőlőbirtok és pincészet. A házasítás portugieser alapú, amelyben megjelenhet még a blauburger, a zweigelt, a kékfrankos, a kadarka és más, Villányban honos fajták. Illatában elsődlegesek a piros és feketebogyós gyümölcsök, az enyhe hordóhasználatra utaló fűszeres aromák.

            Az újdonságot a pécsi Zsolnay Negyedben, a Portugieser du Monde nemzetközi borversenyt kísérő kóstolófesztiválon mutatták be április 7-én az érdeklődőknek. Ugyanekkor a Vince Budapest rendezvényen a „Villány két arca” workshop során lehetett ismerkedni vele. A hivatalos premier a májusi Budapesti Gourmet Fesztiválon lesz.

Írta: Dr. Hajós Anna         

2018-04-13« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk