Tíz év, új oldal - Megújul az Aktívpihenés

Tíz év, új oldal - Megújul az Aktívpihenés

Tíz év, új oldal - Megújul az Aktívpihenés

Megújul az „Aktívpihenés”
Retro 2012-ben

Az idén 10. évébe lépő turisztikai magazin ajándéka olvasóinak

„Aktívpihenés” & „Aktiveurlaubszeit” Turisztikai SzerkesztőségTöbb életerő, több érzelem, több információ- az aktiveurlaubszeit.de és az aktivpihenes.hu az aktív pihenési lehetőségeket kereső, illetve azokat választó speciális érdeklődési körű olvasóknak szóló letisztult dizájnja a pihentető olvasás élményét, és az egyszerű kezelhetőséget nyújtja.

2001 óta tudósítunk Ausztria és Magyarország turisztikai vidékeiről, és attrakcióiról online magazinjainkban. Az aktiveurlaubszeit.de és aktivpihenes.hu német és magyar nyelvű online újságok tehát Magyarország első online turisztikai sajtójának számítanak.

Az utolsó megújulás 5 éve volt, így kerek 10 éves évfordulónkon ismét modernizáljuk magazinjainkat. Szerkesztőink és programozóink sok energiát és kreativitást fektettek, fektetnek a megújuló egyedi kinézetbe, és kínálatba. Az aktiveurlaubszeit.de és az aktivpihenes.hu még gyorsabbá, újságszerűbbé, továbbá a jövőben számos jellegzetességgel ellátva még átláthatóbbá és olvasóbarátabbá válik 2012 januárjában.


Három szín határozza meg az új web magazinokat


A kék, a zöld és a narancs azok a színek, amelyeket tudatosan használunk, amelyek optimálisak egy turisztikai magazin számára, amelyek előtt az olvasó lehetőleg sokáig elidőz. Ezek azok a színek, amelyek optimizmust és nyugalmat sugároznak, amelyek szabadságra, aktivitásra, utazásra ösztönöznek.

A kék szimbolikus jelentése: nyugalom, végtelen, barátságos, friss, pihentető, feloldó és harmonizáló a hatása. Ám eszünkbe juttathatja a kék égboltot is.
A
zöld szimbolikus jelentése: remény, kikapcsolódás, nyugalom, természetesség, vidámság, és megnyugtató a hatása. Ugyanakkor gondolhatunk a tavaszi szép alpesi mezőkre is.
A
narancs szimbolikus jelentése: öröm, élénkség, vidámság, melegség, jókedv, és építő, lelkesítő, teljesítménynövelő a hatása. Képzeljünk magunk elé egy tópartot, ahol élvezhetjük a napfelkeltét, vagy a naplementét.


Új funkciók sokasága


Partnereinket egy külön az erre a célra létrehozott oldalon mutatjuk be turisztikai újságíró által megírt igényes PR cikkben. Ezen felül a klasszikus banner reklámot kisebb méretben alkalmazzuk (igen mérsékelten), így az olvasó előtt nincs zavaró villogás, és nem tolunk reklámot az arcába. Ehelyett az egyes régiókról, és turisztikai szolgáltatásokról nyújtunk közvetlen, átfogó információt.

„Aktívpihenés” & „Aktiveurlaubszeit” a Facebook-onÚj szolgáltatásként olvasóinkhoz videofilmek segítségével hozzuk még közelebb partnereinket. A közösségi oldalakon (Facebook, Twitter) 2011 óta vagyunk fent, és aktív követőbázist sikerült kialakítani, illetve egyúttal közvetlenebb kapcsolatot is törzsolvasóinkkal.

Továbbra is nyitottak vagyunk olvasóink véleményére, amelyek irányadóak számunkra. Igyekszünk a kívánságokkal azonosulni, és ezeknek megfelelően optimalizált turisztikai magazint kialakítani, fejleszteni. Szakmai partnereinknek keresőoptimalizált oldalakat nyújtunk, így az egyes oldalak rangsorolása - PageRank - gyorsan növekedhet. Keresési eredményre példa:
kattintson ide és kattintson ide és kattintson ide


Bővült a szlogen: Aktív Pihenés Ausztriában, Magyarországon és ...


A sok érdeklődés, és kérés hatására kibővítjük azon területeket, amelyekről informálunk, illetve rendszeres turisztikai cikkeket írunk. Így például Svájc és Németország turisztikai területei felé folyamatban van terjeszkedésünk.


Tipográfiai szempontból is külön utat járunk

 
„Aktívpihenés” & „Aktiveurlaubszeit” Turisztikai Szerkesztőség - VerdanaMíg a legtöbb rendszerfont csupán a nyomtatásban használt betűtípusok adaptációja, addig a Verdana betűtípust a képernyőre fejlesztették.

A verdana esetében felismerték, hogy a betűk közötti távolság gondos formálása az olvashatóság szempontjából éppolyan fontos, mint maga a betűk formája. A verdana a nagy betűtávolságok alapján viszonylag széles, így a nagyon apró méretű betűk is kitűnően olvashatók. A verdana betűtípussal és a választott betűmérettel a pihentető olvasás elérése volt a célunk azoknál az olvasóknál is, akiknek szemüveg használatára van szükségük.

Megújult weboldalainkkal az osztrák, magyar turisztikai aktualitásokról igyekszünk még pontosabb, még átfogóbb információkkal szolgálni érdeklődést keltő olvasmányos, és változatos formában. 2012-ben további országokkal, régiókkal bővül magazinjaink tartalma.



Új weboldalaink különleges értéke olvasóink és partnereink számára többek között online megjelenésünk koncepciójában és kialakításában van.



Sajtókapcsolat:

Vrábel Ilona
Turisztikai Újságíró, Szerkesztő

 „Aktívpihenés” & „Aktiveurlaubszeit” Turisztikai Szerkesztőség
Magyar nyelvű sajtókapcsolat

Tel: +4915788514410, +497145179110

E-Mail: kontakt@aktivpihenes.hu
Web: www.aktivpihenes.hu, www.aktiveurlaubszeit.de          

2013-02-15« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk