A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a ‚Germany - Dreams Become Reality‘ kampányt indítja a németországi beutaztató turizmus újrain

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a ‚Germany - Dreams Become Reality‘ kampányt indítja a németországi beutaztató turizmus újrain

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a ‚Germany - Dreams Become Reality‘ kampányt indítja a németországi beutaztató turizmus újrain

Fotó: DZT/Francesco Carovillano 

 

Szerző: Salánki Szilvia

 

A legtöbb európai szomszéddal közös német határ június 15-i újranyitásával a Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja a ‚Germany - Dreams Become Reality‘ kampányát és a három hónapnyi európai határzár után először hirdeti újra a németországi nyaralásokat.

„Ez a kampány nagyon is jelzésértékű az európai küldő piacainkon és tükrözi az Európán belüli utazási szabadság visszaállítását. A koronavírus-járvány tapasztalataival és ezek tükrében más követelményeket támasztanak a minőséggel, a fenntarthatósággal és az értékállósággal szemben” – fejtette ki Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatóságának elnöke a kampány alapvetéséről.

A kommunikáció gócpontjaként éles üzembe kapcsolták a ‚Germany - Dreams Become Reality‘ microsite–ot. Az oldal képekkel és szöveges anyagokkal a kitaposott fősodron kívüli látványosságokhoz, kastélyokhoz és várakhoz, túra- és kerékpáros utakra, konyhaművészeti gyöngyszemekhez és a legszebb németországi autós túrákra csábítja a látogatókat. A kampány részeként programokhoz kacsolódó hirdetés, a B2C és B2B hírlevelek, a sajtómunka és erős közösségi média megjelenés indult el. Ezeket a #GermanyAwaitsYou hashtaggal fogják össze.

A németországi utazási lehetőségek változatos kínálatából merített benyomásokat felvonultató videóklip jól kíséri a kampányt és látható a DZT YouTube csatornáján és a microsite-on is.

A közvetlenül az utazóknak szóló kampányt kísérve a Német Turisztikai Hivatal (DZT) folyamatosan indítja az év második felében a korábbi helyzethez történő visszatérést szolgáló lépéseit. Ezen kívül a Német Turisztikai Hivatal (DZT) tájékoztatja a nemzetközi utaztatásban dolgozó partnereit a koronavírus-válsághoz kapcsolódó naprakész tudnivalókkal, a DZT globális tevékenységével, valamint a 15 legfontosabb küldő piaccal kapcsolatban a DZT online portál trade oldalain.

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 31 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

 

2020-06-19« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk