A GTM és a DZT Wiesbadenben: A német utazási szakma erős fellépése

A GTM és a DZT Wiesbadenben: A német utazási szakma erős fellépése

A GTM és a DZT Wiesbadenben: A német utazási szakma erős fellépése

 Fotó: Christoph Boeckheler

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke, Simone Zagrodnik, a Wiesbaden Marketing GmbH marketingvezetője (jobb oldalon), és Tobias Woitendorf, Mecklenburg–Elő-Pomeránia turisztikai szervezetének helyettes igazgatója.

 

 A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a 45. Germany Travel Mart TM (GTM) szakmai rendezvényével egy további fejezettel gazdagította a németországi beutazó turizmus legfontosabb értékesítési eseményének sikersztoriját.

A kétnapos workshop végén a DZT egy helyszíni felméréssel értékelte ki az értékesítési rendezvény sikerét a német kiállítók körében: eszerint 19 százalékuk először prezentálta kínálatát a GTM-en, 81 százalékuk legalább másodszor vett részt, több mint 38 százalékuk pedig már több mint tizedszer állított ki a rendezvényen. A szakmai vásár értékelése még pozitívabb, mint az előző évben: a kiállítók 98 százaléka elégedett vagy nagyon elégedett volt a résztvétellel (2018: 94 százalék). Ezen felül 94 százalékuknak áll szándékában, hogy 2020-ban is részt vegyen a GTM-en. Összességében a kiállítók 85 százaléka jó vagy nagyon jó platformnak tartja a GTM-et az üzletkötésekhez. A résztvevők 80 százaléka a nemzetközi key accountokkal folytatott beszélgetések során legalább hat új kapcsolattal gazdagodott, több mint 50 százalékuk pedig több mint tíz új üzleti partnerre tett szert.

A 45. GTM rendezvényen 2019. május 12–14. között Wiesbadenben több mint 500 szakember és döntéshozó vett részt a nemzetközi utazási szakma részéről, illetve minden fontos küldőpiacról számos szakmai újságíró érkezett. Az „Educational Programme” keretén belül a DZT és partnerei információkkal látták el a nemzetközi vendégeket a legújabb németországi trendekkel, fejlődésekkel és turisztikai termékekkel kapcsolatban. A RheinMain CongressCenterben megrendezett kétnapos workshopon a résztvevők kereken 300 kiállítóval találkozhattak a hotelszakma, a beutaztató ügynökségek, a szállító cégek, illetve a helyi és regionális turisztikai szervezetek részéről, akik a nemzetközi szakmai közönségnek bemutatták a kínálatuk sokszínűségét és minőségét. Az online „Networking Tool” segítségével előzetesen kereken 18 ezer időpontot egyeztettek a résztvevők.

A kiállítók az idén különös dicsérettel illették az akadálymentes lebonyolítást, illetve a helyszíni szervezői segítséget. Pozitív fogadtatásban részesült még a tömegközlekedési eszközök használata és az útvonalak rövidsége Wiesbadenben.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a GTM záró eseményén: „Az idei GTM további bizonyíték arra, hogy a nemzetközi utazási szakma menedzsereinél milyen nagyra becsülik a személyes kontaktust és a hatékony szervezést. Szeretném megköszönni Wiesbaden városának, a Wiesbaden Marketing GmbH és a HA Hessen Agentur GmbH szervezőinek, illetve minden segítőnek a professzionális szervezést. Tökéletes keretet teremtettek a németországi utazási szakma partnereinek a sikeres üzletkötésekhez.”

„A GTM megrendezése számunkra óriási lehetőség arra, hogy közvetlenül az utazási szakma döntéshozóinak mutathassuk be városunkat – mondja Martin Michel, a Wiesbaden Marketing GmbH ügyvezetője. – Biztosak vagyunk abban, hogy a GTM jelentős impulzusokkal látja el aktivitásainkat, hogy Wiesbadent a nemzetközi piacokon sikeresen pozícionáljuk mint kulturális és városi úticélt.”  

Időszerű rendezvényszervezés: kommunikáció a közösségi médiában és „green event”

Annak érdekében, hogy a rendezvény a lehető legszélesebb körben elérhető legyen, a DZT idén ismét bevonta a közösségi média csatornákat – mint például Twitter (Hashtag #gtm19) – a kommunikációjába.

A DZT már 2012-óta „green event-ként”, azaz zöld rendezvényként szervezi meg a GTM-et. A 45. GTM szintén figyelembe vette a fenntarthatóság aspektusait. Ezek például a résztvevők környezetbarát utaztatása a vasút segítségével, a regionális forrásokat felhasználó catering cégek, az egyszer használatos edények mellőzése vagy a tömegközlekedés bevonása a szervezésbe.

Kupaátadás a záró eseményen

A hagyományoknak megfelelően a vendéglátó város a záró eseményen átadta a GTM-kupát a következő vendéglátó desztinációnak, Mecklenburg–Elő-Pomerániának.

A következő GTM 2020. május 10–12. között Rostockban és Schwerinben kerül megrendezésre.

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 31 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

2019-05-28« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk