Egyszerű beutazás Németországba: megszűnnek a korona-szabályok

Egyszerű beutazás Németországba: megszűnnek a korona-szabályok

Egyszerű beutazás Németországba: megszűnnek a korona-szabályok

 

 

Szerző: Salánki Szilvia

Fotó: Francesco Carivillano

 

Június 1-től várhatóan augusztus végéig feloldják a németországi beutazásra eddig érvényes korona-szabályozásokat: a visszatérő utazóknak és más beutazóknak nem kell igazolniuk, hogy oltási vagy gyógyultsági igazolással rendelkeznek és teszt sem kell.

A vírusvariáns-területekről érkezők számára azonban továbbra is érvényben maradnak a szigorú szabályok: beutazás után 14 napos karanténba kell vonulniuk akkor is, ha oltási vagy gyógyultsági igazolással rendelkeznek. Jelenleg egyetlen ország sem tartozik a vírusvariáns-terület besorolás alá. 

A tömegközlekedési eszközökön (városi és távolsági is), illetve az egészségügyben Németországban továbbra is kötelező a védőmaszk használata. Ugyanígy viselni kell a maszkot a Németországból induló, illetve ide érkező repülőgépek fedélzetén is. További információk itt találhatók: https://www.auswaertiges-amt.de/de/quarantaene-einreise/2371468   

 

A DZT-ről

 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti „turisztikai testülete”. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Klímavédelmi Minisztérium megbízásából, amely a Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján támogatja. A DZT szoros együttműködésben turisztikai partnereivel, szövetségekkel és gazdasági vállalatokkal stratégiákat és marketingkampányokat dolgoz ki annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust.

 

A koronavírus miatti pandémia kihívásaival a DZT háromlépcsős helyreállító stratégiával néz szembe:

             a márkatudatosság növelése és az úticél Németország márkaprofiljának erősítése

              kapcsolatmenedzsment és a szakmai tudás átadása a középosztály által meghatározott utazási gazdaság támogatására

              célcsoportra irányuló piackutatás és a koronavírus hatásának elemzése a tényekre alapuló cselekvési terv alapjaként

 

A DZT a krízisben arra épít, hogy anticiklusos marketinggel fenntartsa az ügyfelekkel való párbeszédet, feltérképezzel a kommunikáció megváltozott preferenciáit, empátiát mutasson és inspirációs forrásként szolgáljon.

 

Központi tematika a digitalizáció és a fenntarthatóság

A DZT támogatja a jövőorientált és fenntartható turizmust a német kormány célkitűzéseivel összhangban. A folyamat központi témái a digitalizáció és a fenntarthatóság.

A fenntarthatóság mint téma több mint egy évtizede kiemelt státuszt élvez és minden vállalati részlegben stratégiailag bevetésre kerül. A szervezet itt egy három oszlopra épülő stratégiát követ, amely összeköti a külső tudástranszfert, az ehhez társuló kommunikációs szemléletet és egy belső fenntarthatósági kezdeményezést. A DZT úgy látja el tartalommal a felelősségteljes turizmust mint jövőbeni tematikát, hogy az Úticél Németországot a nemzetközi versenyben fenntartható és inkluzív ajánlatokkal pozícionálja. A koronavírus járvány kitörésével a nemzetközi utazási szokások terén megerősödött az értékek eltolódása a nagyobb társadalmi-ökológiai felelősségvállalás irányába.

A DZT úttörő szerepet tölt be az immerzív technológiák (virtuális, kiterjesztett és kevert valóság) megvalósításánál, a párbeszédes interfészek (pl. hangvezérléses asszisztensek) használatánál és a mesterséges intelligencia (MI) felhasználása terén, például a chatbot robotokkal. Annak érdekében, hogy biztosítsa a turisztikai kínálatok elérhetőségét a MI-re épülő értékesítési platformokon, a DZT koordinálja a német turisztikai szakma közös open data projektjét egy „knowledge graph” kifejlesztése érdekében.

A DZT világszerte 27 országban tart fenn képviseleti irodát, ezeket központjából, Frankfurt am Mainból irányítja.

2022-06-02« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk