Kedvezményes áron fedezhetjük fel egész Németországot: érvényes a 9-Euro-jegy a tömegközlekedésben

Kedvezményes áron fedezhetjük fel egész Németországot: érvényes a 9-Euro-jegy a tömegközlekedésben

Kedvezményes áron fedezhetjük fel egész Németországot: érvényes a 9-Euro-jegy a tömegközlekedésben

 

 

 

Szerző: Salánki Szilvia

Fotó: Francesco Carovillano

 

Az utazók 2022. június 1. és augusztus 31. között havonta kilenc euróért használhatják a városi tömegközlekedés minden eszközét. Az úgynevezett „9-Euro-Ticket” a kiválasztott hónapban korlátlan számú utazásra jogosítja fel tulajdonosát a regionális vonatokon, a HÉV és a metró járatain (S- és U-Bahn), illetve a buszokon és villamosokon. A különböző közlekedési szövetségek összekapcsolásával lehetőség nyílik arra, hogy egész Németországot felfedezzük tömegközlekedési eszközök segítségével. A 9-Euro-jegy nem érvényes a távolsági közlekedés vonatjáratain (például IC vagy ICE), illetve a távolsági buszjáratokon sem. A jegyek mostantól megvásárolhatók Németország-szerte a jegyautomatáknál, a pályaudvarokon vagy online a Deutsche Bahn értékesítési csatornáin. A 6 éven aluli gyermekek ingyen utazhatnak. A 6 éven felüli gyermekek a többi felhasználóhoz hasonlóan 9 eurót fizetnek a jegyért egy hónapra. Ez az akció nem tartalmaz külön gyerekjegy-opciót. A kerékpár-szállításra az adott közlekedési szövetség feltételei érvényesek. További információk itt találhatók:  www.bahn.de

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti „turisztikai testülete”. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Klímavédelmi Minisztérium megbízásából, amely a Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján támogatja. A DZT szoros együttműködésben turisztikai partnereivel, szövetségekkel és gazdasági vállalatokkal stratégiákat és marketingkampányokat dolgoz ki annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust.

 

A koronavírus miatti pandémia kihívásaival a DZT háromlépcsős helyreállító stratégiával néz szembe:

              a márkatudatosság növelése és az úticél Németország márkaprofiljának erősítése

             kapcsolatmenedzsment és a szakmai tudás átadása a középosztály által meghatározott utazási gazdaság támogatására

             célcsoportra irányuló piackutatás és a koronavírus hatásának elemzése a tényekre alapuló cselekvési terv alapjaként

 

A DZT a krízisben arra épít, hogy anticiklusos marketinggel fenntartsa az ügyfelekkel való párbeszédet, feltérképezzel a kommunikáció megváltozott preferenciáit, empátiát mutasson és inspirációs forrásként szolgáljon.

 

Központi tematika a digitalizáció és a fenntarthatóság

A DZT támogatja a jövőorientált és fenntartható turizmust a német kormány célkitűzéseivel összhangban. A folyamat központi témái a digitalizáció és a fenntarthatóság.

A fenntarthatóság mint téma több mint egy évtizede kiemelt státuszt élvez és minden vállalati részlegben stratégiailag bevetésre kerül. A szervezet itt egy három oszlopra épülő stratégiát követ, amely összeköti a külső tudástranszfert, az ehhez társuló kommunikációs szemléletet és egy belső fenntarthatósági kezdeményezést. A DZT úgy látja el tartalommal a felelősségteljes turizmust mint jövőbeni tematikát, hogy az Úticél Németországot a nemzetközi versenyben fenntartható és inkluzív ajánlatokkal pozícionálja. A koronavírus járvány kitörésével a nemzetközi utazási szokások terén megerősödött az értékek eltolódása a nagyobb társadalmi-ökológiai felelősségvállalás irányába.

A DZT úttörő szerepet tölt be az immerzív technológiák (virtuális, kiterjesztett és kevert valóság) megvalósításánál, a párbeszédes interfészek (pl. hangvezérléses asszisztensek) használatánál és a mesterséges intelligencia (MI) felhasználása terén, például a chatbot robotokkal. Annak érdekében, hogy biztosítsa a turisztikai kínálatok elérhetőségét a MI-re épülő értékesítési platformokon, a DZT koordinálja a német turisztikai szakma közös open data projektjét egy „knowledge graph” kifejlesztése érdekében.

A DZT világszerte 27 országban tart fenn képviseleti irodát, ezeket központjából, Frankfurt am Mainból irányítja.

 

2022-06-04« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk