Németország, a kultúra országa interaktív zenekarturnéra indul Délkelet-Európában

Németország, a kultúra országa interaktív zenekarturnéra indul Délkelet-Európában

Németország, a kultúra országa interaktív zenekarturnéra indul Délkelet-Európában

Fotó: János Bakula

 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) egy interaktív „live”roadshow-val népszerűsíti Németországot mint kulturális úticélt november 6. és 24. között négy délkelet-európai nagyvárosban. Prágában, Budapesten, Belgrádban és Bécsben a DZT külképviseletei nyilvános helyeken nagy érdeklődést keltő eseményeket szerveznek, amelyek a kultúrára nyitott közönség számára különleges módon mutatják be Németországot, a kultúra országát.

 
A promóciós részben imázsvideók futnak egy LED-falon. Különleges élményként a közönségnek lehetősége nyílik arra, hogy a híres lipcsei Gewandhausorchester zenekart „személyesen vezényelje”. A nagy LED-falon egy három perces zenekari video kerül bemutatásra Gustav Mahler D-dúr szimfóniájának részleteivel, amelyet a mester Lipcsében komponált. A „karmester” egy interaktív területen mozog karmesteri pulpitussal, a virtuális zenekar pedig egy rugalmas médium segítségével reagál a karmester mozgásaira, gyorsítja vagy lassítja előadását. Az önjelölt karmesterek később videóként megkapják nagy fellépésüket egy személyre szabott érkezési oldalon keresztül. A roadshow állomásait előzetesen a közösségi média csatornákon, a rádióadókon és a véleményvezéreken keresztül népszerűsítik az adott piacokon.


Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A délkelet-európai piacok már most is a legnagyobb növekedési rátával rendelkező küldőpiacok a németországi beutazás számára. Hosszú távú előrejelzéseink további erős növekedési potenciált jeleznek, Ausztria például a 2017-es négy millió vendégéjszakáról hat millióra fejlődhet 2030-ig. Ezen küldőpiacok utazói számára a kulturális utazások és a városlátogatások a legfontosabbak. Cross-média roadshow-kampányunkkal élményközpontú és érzelmekkel teli módon szólítjuk meg ezt a dinamikusan növekvő célcsoportot és nyerjük meg a kulturális úticél Németország számára.”   
www.germany.travel


 
Az interaktív zenekarturné Budapesten 2018. november 12–13-án látható naponta 14 és 20 óra között. A rendezvény helyszíne a Zsinagóga előtti Herzl Tivadar tér, amely a városközpont közvetlen közelében, egy történelmi lakóövezet szívében, számos kávézó és étterem szomszédságában fekszik. A DZT az akciót „Úticél Németország” facebookoldalán, illetve partnerei csatornáin, az OTC „utazom.com”-on és a véleményvezérek segítségével is népszerűsíti.   
Az idei évben január és augusztus között összesen 534 368 magyar vendégéjszakát jelentettek, amely 4,3 százalékos növekedésnek felel meg az előző év ugyanezen időszakához képest. A magyar utazók németországi utazásainak 33 százaléka üdülés, 28 százaléka üzleti utazás és 39 százaléka rokoni és baráti látogatás, illetve más privát utazás. A németországi üdülések terén 2017-ben 55 százalék a városlátogatásokra és rendezvényturizmusra, 9 százalék a körutazásokra és 18 százalék az üdülőövezetekre esett.  


 
A DZT-ről
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

2018-11-12« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk