Petra Hedorfer további öt éven keresztül vezeti a Német Turisztikai Hivatalt

Petra Hedorfer további öt éven keresztül vezeti a Német Turisztikai Hivatalt

Petra Hedorfer további öt éven keresztül vezeti a Német Turisztikai Hivatalt

 Fotó: DZT


 

Szerző: Salánki Szilvia

 

Petra Hedorfer további öt évig marad hivatalban a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnökeként. A DZT igazgatótanácsa 98. ülésén 2021. március 4-én hozta meg a határozatot a szerződéshosszabbításról.

 

Thomas Bareiß, a Gazdasági és Energiaügyi minisztérium parlamenti államtitkára, a kormány turizmusért és a középosztályért felelős megbízottja szerint: „Németország mint úticél a mai nemzetközi versenyben kiváló pozíciót élvez: vonzó üdülési desztináció, vezető üzleti úticél világszerte és egy olyan desztináció, amely nagy fenntarthatósági kínálattal rendelkezik. A DZT-nek Petra Hedorfer vezetése alatt sikerült ezt a pozíciót célzottan erősítenie. Különös elismerés illeti az elnöknőt azért, ahogyan az úticél Németországot a koronavírus-járvány okozta válságon átnavigálja. Szerződése meghosszabbításával szeretnénk a DZT és egész csapatának sikeres munkáját folytatni, illetve további impulzusokat létrehozni az úticél Németország marketingjében.” 

 

Brigitte Goertz-Meissner, a DZT igazgatósági tanácsának elnöknője: „Petra Hedorfer kiváló munkája és nagy személyes elhivatottsága nyomán a DZT-nél egy új időszámítás kezdődött. Mára a DZT az úticél Németország számára a digitalizáció területén útmutató szerepet tölt be és a fenntarthatóság tematikájában szintén sikeres jövőbeli pozíciókat lát el a nemzetközi turizmusban.  Az ülésen az igazgatótanács ezen felül kiemelte még, hogy milyen döntő szerepet játszik Hedorfer asszony a német turizmus általában középosztálybeli vállalkozásainak kiemelten fontos összekapcsolásánál a globális utazási piac résztvevőivel és köszönetet mondott ezirányú munkájáért is.” 

 

Petra Hedorfer 1998-óta dolgozik a Német Turisztikai Hivatalnál. A gazdaságtudományi és társadalomtudományi diplomával rendelkező szakember kereskedelmi és kulturális menedzsmentben betöltött állomásai után 1998-ben vette át a DZT nemzetközi marketingjének vezetését, 2000-ben a marketingelnökség tagja lett, majd 2003. novemberben az igazgatótanács elnökévé választották. 

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 31 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

 

Központi tematika a digitalizáció és a fenntarthatóság

A DZT támogatja a jövőorientált és fenntartható turizmust a német kormány célkitűzéseivel összhangban. A folyamat központi témái a digitalizáció és a fenntarthatóság. A DZT úttörő szerepet tölt be az immerzív technológiák (virtuális, kiterjesztett és kevert valóság) megvalósításánál, a párbeszédes interfészek (pl. hangvezérléses asszisztensek) használatánál és a mesterséges intelligencia (MI) felhasználása terén, például a chatbot robotokkal. Annak érdekében, hogy biztosítsa a turisztikai kínálatok elérhetőségét a MI-re épülő értékesítési platformokon, a DZT koordinálja a német turisztikai szakma közös open data projektjét egy „knowledge graph” kifejlesztése érdekében.

A fenntarthatóság mint téma több mint egy évtizede kiemelt státuszt élvez és minden vállalati részlegben stratégiailag bevetésre kerül. A szervezet itt egy három oszlopra épülő stratégiát követ, amely összeköti a külső tudástranszfert, az ehhez társuló kommunikációs szemléletet és egy belső fenntarthatósági kezdeményezést. A DZT úgy látja el tartalommal a felelősségteljes turizmust mint jövőbeni tematikát, hogy az Úticél Németországot a nemzetközi versenyben fenntartható és inkluzív ajánlatokkal pozícionálja. A Covid 19-járvány kitörésével a nemzetközi utazási szokások terén megerősödött az értékek eltolódása a nagyobb társadalmi-ökológiai felelősségvállalás irányába.

 

2021-03-30« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk