Cége jövője az online médiában van

Cége jövője az online médiában van

Keserű évet zárt a printméda

A Frankfurti Rundschau után most elérte a vég a Financial Times Deutschland című német üzleti lapot is.

Financial Times Deutschland

Egyik komoly oka ennek az olvasók és a hirdetők masszív elvándorlása az internetre és a mobil médiákhoz (erről bővebben a cikk végén olvashat). 

Nincs ez másként a magyar offline sajtóban sem (erről bővebben a cikk végén olvashat).

Gyorsaság = fél siker!

Mi, a www.aktiveurlaubszeit.de és www.aktivpihenes.hu online magazinoknál - németországi partnerünkkel együtt - már három évvel ezelőtt elkezdtük kiépíteni online sajtókapcsolatainkat. Így mára elismerten vezető pozícióba kerültünk ebben a szegmensben.

A mi cikkeink ott vannak mindenhol

Az online felületeken sokkal több embert el lehet érni, sokkal relevánsabb tartalmakkal, mint a nyomtatott oldalakon. A mi cikkeink ott vannak mindenhol a weben.

Az Ön mondanivalóját, aktualitását mindenütt ott tesszük láthatóvá, olvashatóvá ahol az újságírók, blogolók, chattelők, portáltulajdonosok, és kb. 90 millió németnyelvű végső felhasználó napi szinten megtalálható.

Rendelkezünk exclusive és direkt útvonalakkal, "internetes ösvényekkel", hogy az Ön mondanivalóját közvetlenül a német napilapok, online szerkesztőségek képernyőire juttassuk.

Mi elérjük az Ön célcsoportját

Mi közvetlenül el tudjuk érni az Ön célcsoportját (a multiplikátorokat, és a fizetőképes közönséget) akikre Önnek szüksége van. Áraink a földön járnak, sőt, 2013-as költségvetését is kímélni fogják sokrétű teljesítményünkhöz viszonyítva.

MEGAPUBLIKÁCIÓK A NÉMET SAJTÓBAN

A Google is tudja - Tanuljon a nagyoktól!

Végül egy kis érdekesség a legnagyobb internetes keresőről. Keresőmarketing hirdetés a nyomtatott sajtóban.

A Google hirdetést adott fel egy újságban, amivel azt mutatják meg, mennyit érnek ma a nyomtatott sajtóban elhelyezett reklámok. A hír itt olvasható.

A mi ajándékunk Önnek

Karácsonyi ajándékként 15% kedvezményt adunk Önnek szolgáltatásaink díjából, amennyiben 2012. december 30-ig elküldi megrendelését. 


Reméljük rövíd tájékoztatónk felkeltette érdeklődését.

Várjuk megkeresését egy, a piac változásaihoz és a felhasználók elvárásaihoz igazodó hatékony együttműködés alapjainak letételéhez.  

„Aktívpihenés” & „Aktiveurlaubszeit” Turisztikai Szerkesztőség
Sajtógondozás - PR tevékenység - Online népszerűsítés
 
Tel: +4917644498853, +4962143718814, +36/20/3933-504
Fax: 0036/1/412-1728
E-Mail: kontakt@aktivpihenes.hu , info@aktivpihenes.hu
Web: www.aktiveurlaubszeit.de ,   www.aktivpihenes.hu


Kapcsolódó cikkek:

Ma jelent meg utoljára a Financial Times Deutschland
2012. december 07. HVG/MTI

Csődöt jelentett a Frankfurter Rundschau
2012. november 14. Index

Tovább zuhantak a példányszámok
2012-08-23 mmonline

A Google beszólt a nyomtatott sajtónak
2012-08-21 mmonline

Mi lesz 2013-ban a médiában?
2012. december 13. kreatív.hu

MEGAPUBLIKÁCIÓK A NÉMET SAJTÓBAN

 Fotó: haz.de

2012-12-18« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk