A nőké az utolsó szó

A nőké az utolsó szó

A nőké az utolsó szó

Átvették a vezető szerepet az nők az utazások lefoglalásakor

A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat.

Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53 százalékát nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.



A nők szeretik, ha bőséges az ételkínálat, ha a szállás közel van a tengerparthoz, illetve ha a vakáció tartama alatt bármikor könnyeden kapcsolatba léphetnek a telepített idegenvezetőkkel. A döntési folyamatot befolyásolja az is, hogy van-e a szálláshely közelében megfelelő vásárlási lehetőség. Ezzel szemben a férfiakat az autó- és motorbérlési lehetőségek és a sportolási lehetőségek érdeklik leginkább. Emellett igen gyakran megkérdezik, hogy az alkoholos italok fogyasztása beszámít-e az árba.

A nők olyan szállások felől érdeklődnek inkább, ahol tiszta, jól felszerelt fürdőszoba, es kedves személyzet varja őket. Ezzel szemben a férfiakat inkább az érdekli, hogy van-e internetkapcsolat az adott szállodában. A cég tapasztalatai szerint, míg az elmúlt években elsősorban a férfiaktól érkeztek megrendelések, addig idén fordult a kocka és a női vásárlók voltak túlsúlyban.

Forrás: Világgazdaság Online

Fotó: holidaytraveldiary.com, puretravel.com

2012-01-29« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk